نامه ای به بلیبرا

سلام این نامه رو من و چند تا از دوستای بلیبرم بر اساس احساسات خودمون نوشتیم واسه بقیه بلیبرا.لطفا اگه جنبه نداری نخون!

سلام به همه ی بلیبرای عزیزم که مثل اعضای خانوادم میمونن! واقعا همتونو دوست دارم و درکتون میکنم.میدونم هر کی مارو میبینه میگه:این جاستینم ادمه که انقدر دوستش دارین؟!   یا خیلی هاتن با دوستاتون با دوستای صمیمیتون بخاطر جاستین کات دادین.ممکنه همه به ما به چشم دیوونه ها نگاه کنن. آره آره!...مردم جهان بدونین که ما دیوونه ایم.دیوونه ی جاستینیم و این موضوع به کسی ربطی نداره! من بزرگترین درس زندگیمو از جاستین گرفتم.هممون میدونیم اون زقتی فقط دو سالش بود پدر و مادرش طلاق گرفتن و اون فقیر بود و با مادرش زندگی میکرد ولی الن تبدیل شده به ثروتمند ترین نوجوان هالیوود و کسی که 83 درصد دخترای جهان عاشقشن!اون بدون حضور گرم پدرش و با وجود اونهمه سختی تو زندگیش به اینجا رسید.

اون همیشه میگه:believe in everything because everythings reachable که معنیش میشه:همه چیزو باور داشته باش(باور داشته باش که میتونی به همه جا برسی) چون همه چیز دست یافتنیه!

حالا اگر حرف اول هر کلمه از این جمله رو کنار هم بذاریم میشه bieber !!!!!! چی جالبه!!!!!!! میشه فامیلی جاستین!منم ازش یاد گرفتم.امیدوارم همه ی شماها با پدر و مادرتون زندگی کنین ولی اگه اونا از هم جدا شدن اصلا ناراحت نشید! و به این فکر کنید که به یه وجه مشترک با جاستین رسیدین! چون مامان و بابا ی اونم جدا شدن ولی این به معنای پایان زندگی اون نبود! بلکه شروعی دوباره بود!

اون همیشه میگه:never say never که حتی یه اهنگم با این اسم خونده! معنیش میشه:هیچ وقت نگو هرگز (یعنی هیچ وقت نگو که هرگز موفق نمیشم)

من که دیگه هیچ وقت نمیگم هرگز! امیدوارم شما هم مث من این درسو برای زندگیتون از جاستین گرفته باشین.

عاشق همتونممممممممممممممممممم.بای بای

رومینا بلیبر و دوستان بلیبرش

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: جاستین بیبر ، ،

تاريخ : یک شنبه 12 آبان 1389 ا 17:3 نويسنده : romina ا